Na een brainstorming rond de bedrijfsnaam, hebben we het logo ontworpen. Het logo is gebaseerd op de strakke Scandinavische stijl. Het visualiseert een opengaand gordijn. Daarnaast werd ook de volledige huisstijl uitgewerkt.
Op basis van de communicatiestrategie werden de teksten voor de website geschreven. Deze werden geschreven in duidelijk leesbare taal én geoptimaliseerd voor SEO (Search Engine Optimization). Dankzij deze optimalisatie kunnen de verschillende pagina’s van de website en dus ook de producten vlot gevonden worden via Google.
Qurtinz biedt raamdecoratie en binnenzonwering op maat. Bezoekers van de website willen snel kunnen zien wat de visuele mogelijkheden zijn. Daarom hebben de afbeeldingen een primaire plaats gekregen en stellen we de gebruiker in staat om te filteren op ruimte of product.
Na lancering van de website, hebben we de oude social media kanalen omgetoverd en aangepast aan de nieuwe huisstijl.
Op dagdagelijkse basis zorgen we ervoor dat de verschillende social media kanalen up-to-date blijven en nieuwe posts gelanceerd worden. We reageren snel bij vragen van klanten.
We zorgen voor lead generation via alle beschikbare kanalen. We optimaliseren de advertentiebudgetten en zorgen ervoor dat we het ideale doelpubliek bereiken door permanente opvolging en bijsturing. Dankzij deze manier van werken, krijgt Qurtinz dagdagelijkse meerdere offerteaanvragen en kan Qurtinz op zijn beide oren slapen.